۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

تهدید


در این ایام که هم عذادار سرور آزادگان حسین ابن علی هستم وهم رحلت مرجع عزیز آیت الله العظمی منتظری عجیب احوالم را به هم ریخته است ؛ هیچ دل و دماغی برای آپ کردن نداشتم ।تا اینکه در نظراتی که برایم گذاشتند چشمم به نظر زیر افتاد ।و چون نمی خواهم شخص و یا اشخاصی که برایم این کامنت را گذاشتند خسته شوند ।خود علنی این نظر را برای همه می گذارم که مواظب باشند کارهای بد و مطالب بد ننویسند। در هر صورت اینم یه جور آپ دیگه....................
بسمه تعالی
با سلام
پیرو اخطار مقامات مسئول در خصوص لزوم حفظ آرامش و امنیت کشور در ایام سوگواری سالار شهیدان حسین ابن علی ( ع) و ایام منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به استحضار میرساند در صورت ارسال یا دریافت کامنتهای سیاسی خصوصی یا علنی بر ضد سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تایید فرقه غیر قانونی سیاسی فعال در کشور و یا درج مطالب به صورت مذکور در این وبلاگ و وبلاگهای مشابه و سایتها و یا رد و بدل نمودن آدرس و شماره تلفن و یا قرار تجمع افراد درگیر در موضوع اعم از صاحب وبلاگ یا سایت و ارسال کنندگان کامنت هدف شناسایی و کشف آدرس توسط" همیاران امنیت اینترنت" قرار گرفته و به همراه کلیه اطلاعات حاصله به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی خواهند شد।این پیام را به دیگران نیز برسانید।والسلام علی من اتبع الهدی । همیاران امنیت کشور
تهدیدم نکن .کمکم کن رفیق . اگر قرار بود با این تهدیدها همه بترسند هیچگاه رنسانسی در دنیا به وجود نمی آمد .شما نیز رفیق به جای اینکه مرا و امثال مرا تهدید کنی , برای آینده بچه هایت و نسلهای آینده مان فکری بکن . برادرانه و هموطنانه می گویم , کمکم کن نه تهدید. رفیقم .برادرم .دشمنم .هرچه که فکر میکنی برایت هستم بگویم که کمی بیاندیش و واقع بینانه به اطرافت بنگر . و با بهترین چیزی که خدا به من و تو داده و آن عقل است بیا دنیایمان را درست کنیم .نه ببینیم که بتهایی که برای خود درست کرده ایم چه می گویند تا ما برای اهدافشان عمل کنیم. بیا با هم تاریخ را مرور کنیم و ببینیم که بتهای دروغین چه به روز رعیتهایشان آوردند . بت , بت است .چه سنگی باشد , چه گوشتی . شاه هزاران نفر را زندان کرد . اعدام کرد .بی سیرت کرد .بی خانمان کرد .... آیا توانست جلوی اهداف مردم و راه مردم را بگیرد . من و توی هموطن . چون صد در صد می دانم که هموطن من هستی .زیرا با زبان خودم مرا تهدید کردی و چون بوی آشنا می دهد این را می گویم. بالاخره دیر یا زود باید به این مسئله اعتقاد پیدا کنیم که آنگونه که خدا بخواهد می شود نه آنگونه که بت هایمان میل دارند که بشود . چون همیشه بت ها چند صباحی اهدافشان به نتیجه می رسد ولی در آخر چون آن که با لای سرمان است را فراموش می کنند ناگهان سقوط می کنند و تنها بدیش این است که همه را رو به سقوط می برند . پس بیا با هم دوست شویم و به فکر سازندگی باشیم. به خدا من و امثال من بدی برای شما نمی خواهیم . هر کس این را به شما گفته .می خواهد که از درگیری و دشمنی من و تو به طمعکاری خود برسد . به خدا قبله مان یکی است . پیغمبرمان محمد هست . دوازده امامی هم هستیم . کشورمان هم ایران است .فقط چیزی که ما بدان اعتقاد داریم و کمی شما را ناراحت می کند این است که منش و منزلت انسان بسیار بالا است و به این معتقدیم که خدا عقل و وجدان را بی خود درون انسان نیافریده است و چون نمی توانیم نعمت خدا را حیف و میل کنیم ؛ تنها می گوییم به جای اینکه یک نفر در همه موارد زندگیمان برایمان تصمیم بگیرد .خود شاید بهتر بتوانیم زندگی و اندیشه هامان را اداره کنیم . من نمی فهمم که چرا فقط در جهان سوم اینگونه است و در تمام دنیا همه این مسئله برایشان جا افتاده است. و به آن زیبایی روزشان را شب می کنند . به خدا نماد سبز هیچ چیز خاصی نیست که شما و امثال شما خود را با آن درگیر کرده اید .آن فقط یک نماد است و برای اینکه عصبانی نشوید می شود آن را با یک رنگ دیگر عوض کرد . ولی مشکل جای دیگری است . و زیر این اندیشه سبز واقعیتها خفته که باید آن را دید نه رنگ سبز را .و در آخر اینکه دوست نهدید کننده ام اگر در آینده فرزند تو هم مانند فرزند آقای محسن رضایی و یا دختر آقای کلهر مشاور آقای احمدی نژاد شد .چه چیز می خواهی به او بگویی. در هر صورت باید یک جور جوابش را بدهی چون تو این شرایط را برایش به وجود آوردی . کاش آنقدر که مطالب وبلاگ امثال من خونت را به جوش می آورد .صادر کردن دختران ایرانی به شیخ نشینهای عرب تو را به هم می ریخت. کاش آنقدر که از من کینه و نفرت داشتی , از آنها که مواد مخدر را درون دانشگاه ها و جوانان ما پخش کردند متنفر بودی.کاش می شدآنهای را که در دانشگا ها به دخترانمان تجاوز می کنند را تهدید می کردی . راستی خبری از آن رئیس سابق نیروی انتظامی تهران که آن فساد اخلاقی را در کرج انجام داد دارید . من بیچاره چه تهدید کردنی دارم .مورچه چیه که کله پاچه اش باشه .تازه این تهدید ها بدان که از ما قهرمان خواهد ساخت .به خدا من و امثال من تهدیدی برای براندازی این نظام نیستیم .بلکه کسانی که از بیت المال به نفع خود و آقازاده هاشان سوءاستفاده می کنند برای براندازی و بی آبروگی این نظام تهدید هستند. راستی پرونده جعل مدرک مرحوم آقای کردان که 30 سالی را با دروغ به این ملت گذراندند بعد از مرگشان مختومه اعلام شد یا نه؟ کمکم کن رفیق ، نه تهدید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر